Başımıza ne geliyorsa sabit fikir anlayışımınızdan dolayı geliyor zaten, hizmet alıp birisi gelsin desinki olmadı beni mağdur bıraktı eyvallah ama yok bizde bu yok. Çamur at izi kalsın mertebesi altında bu tür davranışlara tüm sürat devam ediyoruz..
Milleti bilinçlendirmekte suç oldu ya size göre pes diyorum başka birşey demiyorum. 170 lira verip sunucuyu alıp vaad ettiği korumanın olmadığını gören müşteri olursunuzda bir gün anlarsınız umarım. Maalesef gerçekleri konuşmak bazılarını çok rahatsız ediyor hele birde bu rahatsız olanlar arasında teknik olarak hiçbir bilgisi olmayan arkadaşlarda olunca iş çığrından çıkıyor. 1 mbit hatla yüzde yüz ddos koruma sağlayan tostçular türeyiveriyor.