• 15-10-2020, 18:27:03
    #10
    barkinarga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek ip alıp yönlendirme kısmı tamam ama ubuntu router kısmını tam denememiştim onu bir daha deneyeyim, forumdaki siberdcnin konusu eski olduğundan bazı şeyler farklı diye zamanında işime yaramamıştı ama şuanda o kısımları halletim o yüzden bir daha bakayım... Deneye deneye başım döndü
    bahsettiğim konuyu altta iletiyorum buradan yapabilirsiniz, halledemezseniz ulaşın yardımcı olayım


    https://www.r10.net/dedicated-server...tirilmasi.html
  • 15-10-2020, 18:30:31
    #11
    barkinarga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek ip alıp yönlendirme kısmı tamam ama ubuntu router kısmını tam denememiştim onu bir daha deneyeyim, forumdaki siberdcnin konusu eski olduğundan bazı şeyler farklı diye zamanında işime yaramamıştı ama şuanda o kısımları halletim o yüzden bir daha bakayım... Deneye deneye başım döndü
    Mikro yok mu hocam sende

    Ben tüm ağlarımı Mikrotik CHR'ye oturtup kullanıyorum
  • 15-10-2020, 18:35:44
    #12
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mikro yok mu hocam sende

    Ben tüm ağlarımı Mikrotik CHR'ye oturtup kullanıyorum
    Ben satıcı değilim hocam çok detaylı bilgim yok mirkotik sahibide değiliz, render vs işlerimiz oluyor onun için alıp bölümledik.
  • 15-10-2020, 18:43:56
    #13
    barkinarga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben satıcı değilim hocam çok detaylı bilgim yok mirkotik sahibide değiliz, render vs işlerimiz oluyor onun için alıp bölümledik.
    Sadece rendersa Ubuntu based Router iyi fikir ama ağı çok sık kullanacaksan Mikrotik veya PFSense bence şart.