• 15-10-2020, 18:10:45
    #1
    Merhaba hetznerde subnetlerde mac verilmeyince ayarlayamadım, bir kaç kere denedim ama bir türlü subnet iplerini vdslerde kullanamadım. Ücretsiz yardımcı olabilecek var mı?
  • 15-10-2020, 18:12:11
    #2
    barkinarga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hetznerde subnetlerde mac verilmeyince ayarlayamadım, bir kaç kere denedim ama bir türlü subnet iplerini vdslerde kullanamadım. Ücretsiz yardımcı olabilecek var mı?
    Hetzner Robottan additional ip bölümüne gelin, seperate mac tuşuna basıp o mac adresini kopyalayın.
    ESXi Hypervisor'da VM ayarlarına gelin, ağ adaptörünün üstüne tıklayın; mac adresini manuel seçip Hetzner Robot'tan aldığınız maci girin.
  • 15-10-2020, 18:13:15
    #3
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hetzner Robottan additional ip bölümüne gelin, seperate mac tuşuna basıp o mac adresini kopyalayın.
    ESXi Hypervisor'da VM ayarlarına gelin, ağ adaptörünün üstüne tıklayın; mac adresini manuel seçip Hetzner Robot'tan aldığınız maci girin.
    Hocam tekil ip alınca öyle oluyor subnetler için mac adresi verilmiyor.
  • 15-10-2020, 18:17:25
    #4
    barkinarga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tekil ip alınca öyle oluyor subnetler için mac adresi verilmiyor.
    Gateway, subnet IP'lerini doğru girdiğine emin ol hocam.
  • 15-10-2020, 18:19:31
    #5
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gateway, subnet IP'lerini doğru girdiğine emin ol hocam.
    Birkaç kere baştan denedim bir yerde atlıyor muyum farklı bir şekilde mi yapılıyor onu çözemedim, ipleri yanlış yazmadım farklı farklı da denedim yapamadım.
  • 15-10-2020, 18:22:02
    #6
    barkinarga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birkaç kere baştan denedim bir yerde atlıyor muyum farklı bir şekilde mi yapılıyor onu çözemedim, ipleri yanlış yazmadım farklı farklı da denedim yapamadım.
    Supporta yaz hocam, atladığın yeri onlar görüyordur
  • 15-10-2020, 18:23:01
    #7
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Supporta yaz hocam, atladığın yeri onlar görüyordur
    Esxi desteklemiyorlar maalesef, kaldık böyle
  • 15-10-2020, 18:23:06
    #8
    barkinarga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hetznerde subnetlerde mac verilmeyince ayarlayamadım, bir kaç kere denedim ama bir türlü subnet iplerini vdslerde kullanamadım. Ücretsiz yardımcı olabilecek var mı?
    hetznerde Subnet kullanabilmekte için önce tek ip alıp alınan subneti destekten bu ip ye route ettirip alınan tekil ip üzerinden ubuntu ile bir sanal router oluşturup kullanmanız gerekiyor kurulumla alakalı forumda bir konu vardı araştırırsanız
  • 15-10-2020, 18:24:52
    #9
    vedase adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hetznerde Subnet kullanabilmekte için önce tek ip alıp alınan subneti destekten bu ip ye route ettirip alınan tekil ip üzerinden ubuntu ile bir sanal router oluşturup kullanmanız gerekiyor kurulumla alakalı forumda bir konu vardı araştırırsanız
    Tek ip alıp yönlendirme kısmı tamam ama ubuntu router kısmını denememiştim onu da daha deneyeyim.