Merhaba hetznerde subnetlerde mac verilmeyince ayarlayamadım, bir kaç kere denedim ama bir türlü subnet iplerini vdslerde kullanamadım. Ücretsiz yardımcı olabilecek var mı?
Hetzner Robottan additional ip bölümüne gelin, seperate mac tuşuna basıp o mac adresini kopyalayın.
ESXi Hypervisor'da VM ayarlarına gelin, ağ adaptörünün üstüne tıklayın; mac adresini manuel seçip Hetzner Robot'tan aldığınız maci girin.