Tek ip alıp yönlendirme kısmı tamam ama ubuntu router kısmını tam denememiştim onu bir daha deneyeyim, forumdaki siberdcnin konusu eski olduğundan bazı şeyler farklı diye zamanında işime yaramamıştı ama şuanda o kısımları halletim o yüzden bir daha bakayım... Deneye deneye başım döndü
Mikro yok mu hocam sende
Ben tüm ağlarımı Mikrotik CHR'ye oturtup kullanıyorum