yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mikro yok mu hocam sende

Ben tüm ağlarımı Mikrotik CHR'ye oturtup kullanıyorum
Ben satıcı değilim hocam çok detaylı bilgim yok mirkotik sahibide değiliz, render vs işlerimiz oluyor onun için alıp bölümledik.