Tek ip alıp yönlendirme kısmı tamam ama ubuntu router kısmını tam denememiştim onu bir daha deneyeyim, forumdaki siberdcnin konusu eski olduğundan bazı şeyler farklı diye zamanında işime yaramamıştı ama şuanda o kısımları halletim o yüzden bir daha bakayım... Deneye deneye başım döndü
bahsettiğim konuyu altta iletiyorum buradan yapabilirsiniz, halledemezseniz ulaşın yardımcı olayım
https://www.r10.net/dedicated-server...tirilmasi.html