• 19-10-2008, 11:31:22
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle yalana dolana gerek yok..
    Acaba sizin bir konunuza böyle kötü şeyler yazdım mı ? Merak ediyorum .
  • 19-10-2008, 12:14:21
    #20
    TeknoNetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle şeyleri ya konudışı diye belirtin yada pmden yollayın biz burda satış yapıyoruz ayrıca alakası bile yok
    Birde yüzsüz yüzsüz mesaj at diyorsun?

    Sen benim yazdığım yazıyı birebir kopyala,sonra konu aç.Soru sorulduğunda mesaj atın.Oh ne alaka memleket?

    Ayrıca benim konuma birşey yazmana gerek yok.İnsanları burda kandırman yeter.

    220 / 7 = 31 YTL

    Senin 1 mbiti 31 YTL'den mal etmen için MARS Telekom'dan 500 mbit hat alman gerek.Ayrıca fiyatada kdv ve kendi kaarınıda eklemen gerek.Ha unutmadan 45 YTL elektrik ve barındırma ücretide eklemen gerek.


    Windows'larıda bedava veriyor Mars telekom demişsin.Windows açık kaynak oldu da haberimiz mi yok?
  • 19-10-2008, 12:27:42
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde yüzsüz yüzsüz mesaj at diyorsun?
    Sen benim yazdığım yazıyı birebir kopyala,sonra konu aç.Soru sorulduğunda mesaj atın.Oh ne alaka memleket?
    Ayrıca benim konuma birşey yazmana gerek yok.İnsanları burda kandırman yeter.
    220 / 7 = 31 YTL
    Senin 1 mbiti 31 YTL'den mal etmen için MARS Telekom'dan 500 mbit hat alman gerek.Ayrıca fiyatada kdv ve kendi kaarınıda eklemen gerek.Ha unutmadan 45 YTL elektrik ve barındırma ücretide eklemen gerek.

    Windows'larıda bedava veriyor Mars telekom demişsin.Windows açık kaynak oldu da haberimiz mi yok?

    ben bişey demiyorum konuyu bu kadar baltalıyacağınızı bilseydim hiç açmazdım emin olun.

    Konu Dışı = Kalın yazı yazmak yasaktı sanırım.
  • 19-10-2008, 12:33:11
    #22
    TeknoNetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bişey demiyorum konuyu bu kadar baltalıyacağınızı bilseydim hiç açmazdım emin olun.

    Konu Dışı = Kalın yazı yazmak yasaktı sanırım.
    Sen dürüst işini yap baltalayan olmaz merak etme.
    Hem suçlusun hem güçlüsün,özür dileyeceğin yere tafra atıyorsun.
  • 19-10-2008, 12:37:03
    #23
    ....................
  • 19-10-2008, 12:39:13
    #24
    Üyeliği durduruldu
    KonTekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.teknonetwork.com/ bu domain sizin mi ? Parka Çekilmişte. Dikkatimi Çekti Efendim

    Bende giriyor şuanda normal olarak sizde neden acaba öyle
  • 19-10-2008, 12:42:19
    #25
    Düzenlendi

    .............................
  • 19-10-2008, 12:46:54
    #26
    bir kaç kişiye gösterdim çalışıyor dediler sorun bende galiba
  • 19-10-2008, 12:50:00
    #27
    Üyeliği durduruldu
    KonTekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir kaç kişiye gösterdim çalışıyor dediler sorun bende galiba
    Dün bir arkadaşa daha olmuş bende çözemedim

    bu arada konu iyice gitti