Birde yüzsüz yüzsüz mesaj at diyorsun?
Sen benim yazdığım yazıyı birebir kopyala,sonra konu aç.Soru sorulduğunda mesaj atın.Oh ne alaka memleket?
Ayrıca benim konuma birşey yazmana gerek yok.İnsanları burda kandırman yeter.
220 / 7 = 31 YTL
Senin 1 mbiti 31 YTL'den mal etmen için MARS Telekom'dan 500 mbit hat alman gerek.Ayrıca fiyatada kdv ve kendi kaarınıda eklemen gerek.Ha unutmadan 45 YTL elektrik ve barındırma ücretide eklemen gerek.
Windows'larıda bedava veriyor Mars telekom demişsin.Windows açık kaynak oldu da haberimiz mi yok?
ben bişey demiyorum konuyu bu kadar baltalıyacağınızı bilseydim hiç açmazdım emin olun.
Konu Dışı = Kalın yazı yazmak yasaktı sanırım.