TeknoNetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben bişey demiyorum konuyu bu kadar baltalıyacağınızı bilseydim hiç açmazdım emin olun.

Konu Dışı = Kalın yazı yazmak yasaktı sanırım.
Sen dürüst işini yap baltalayan olmaz merak etme.
Hem suçlusun hem güçlüsün,özür dileyeceğin yere tafra atıyorsun.