• 18-10-2008, 23:37:50
    #10
    arkadaşlar yanlışlık olmasın 220ye kar+elektrik+7mbit+windows lisans ücretleri dahil arkadaş toptan hat aldığı bayiyi söylesin de bizde girelim.Şahsen telekomdan 1gbit alsak ki bir firmaya max 1gbit hat veriyor.İkinci 1gbiti başka bir firma adı ile alabilirsiniz.Alabilceğimiz rakam 40civarıydı sanırım gerçekten merakla açıklama bekliyorum.
  • 19-10-2008, 02:55:41
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Bu hizmeti gercekten verilebiliyorsa mukemmel. Ama tr de sanki abartmaca gibi duruyor. Zaten bazı şeyler ortada gibi site belli adres ve telefon belli yani bence hic bir konuda bunu saglayacak bir yapınız var gibi gözükmüyor.
  • 19-10-2008, 11:02:26
    #12
    Üyeliği durduruldu
    tasarla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hizmeti gercekten verilebiliyorsa mukemmel. Ama tr de sanki abartmaca gibi duruyor. Zaten bazı şeyler ortada gibi site belli adres ve telefon belli yani bence hic bir konuda bunu saglayacak bir yapınız var gibi gözükmüyor.
    Merak etmeyin kar yapıyor olmasak satmazdık. Makina bize ucuza geldi toplu hat aldığımız için oda ucuz. Windowsun ücretsiz olması mars zaten windowsu ücretsiz olarak sağlıyor bunu marsla çalışanların bilmesi gerekir.
  • 19-10-2008, 11:05:25
    #13
    TeknoNetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak etmeyin kar yapıyor olmasak satmazdık. Makina bize ucuza geldi toplu hat aldığımız için oda ucuz. Windowsun ücretsiz olması mars zaten windowsu ücretsiz olarak sağlıyor bunu marsla çalışanların bilmesi gerekir.
    böyle yalana dolana gerek yok..
  • 19-10-2008, 11:07:14
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle yalana dolana gerek yok..
    Yalan nerede anlayamadım ?
  • 19-10-2008, 11:18:07
    #15
    Üyeliği durduruldu
    TeknoNetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windowsun ücretsiz olması mars zaten windowsu ücretsiz olarak sağlıyor bunu marsla çalışanların bilmesi gerekir.
    hadi diğer dediklerini geçtim, hiçbir datacenter MARS dahil windows lisanslarını ücretsiz sağlamaz. Kimden bilgi aldıysan seni iyi kafalamış
  • 19-10-2008, 11:23:00
    #16
    TeknoNetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalan nerede anlayamadım ?
    Ayrıca şimdi farkettim.

    Konu şablonun bizim açtığımız ve kendi hazırladığımız şablonla aynı.

    YUHH! diyorum sadece.Ok?
  • 19-10-2008, 11:26:29
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca şimdi farkettim.
    Konu şablonun bizim açtığımız ve kendi hazırladığımız şablonla aynı.
    YUHH! diyorum sadece.Ok?
    Böyle şeyleri ya konudışı diye belirtin yada pmden yollayın biz burda satış yapıyoruz ayrıca alakası bile yok
  • 19-10-2008, 11:28:12
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Konu amacını iyice aşmış neden bu kadar konu dışı mesajlar atıyorsunuz ki? soru ve sorunlarınız varsa özel mesaj olarak belirtseniz daha iyi olmazmı ?