KAMPANYA DEDICATED Core2duo + 4 GB RAM (MARSDC)
47
●3.064
- 18-10-2008, 23:37:50arkadaşlar yanlışlık olmasın 220ye kar+elektrik+7mbit+windows lisans ücretleri dahil arkadaş toptan hat aldığı bayiyi söylesin de bizde girelim.Şahsen telekomdan 1gbit alsak ki bir firmaya max 1gbit hat veriyor.İkinci 1gbiti başka bir firma adı ile alabilirsiniz.Alabilceğimiz rakam 40civarıydı sanırım gerçekten merakla açıklama bekliyorum.
- 19-10-2008, 11:02:26Üyeliği durdurulduMerak etmeyin kar yapıyor olmasak satmazdık. Makina bize ucuza geldi toplu hat aldığımız için oda ucuz. Windowsun ücretsiz olması mars zaten windowsu ücretsiz olarak sağlıyor bunu marsla çalışanların bilmesi gerekir.tasarla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2008, 11:05:25böyle yalana dolana gerek yok..TeknoNetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2008, 11:07:14Üyeliği durdurulduYalan nerede anlayamadım ?Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2008, 11:18:07Üyeliği durdurulduhadi diğer dediklerini geçtim, hiçbir datacenter MARS dahil windows lisanslarını ücretsiz sağlamaz. Kimden bilgi aldıysan seni iyi kafalamışTeknoNetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2008, 11:23:00Ayrıca şimdi farkettim.TeknoNetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu şablonun bizim açtığımız ve kendi hazırladığımız şablonla aynı.
YUHH! diyorum sadece.Ok? - 19-10-2008, 11:26:29Üyeliği durdurulduBöyle şeyleri ya konudışı diye belirtin yada pmden yollayın biz burda satış yapıyoruz ayrıca alakası bile yokUfuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2008, 11:28:12Üyeliği durdurulduKonu amacını iyice aşmış neden bu kadar konu dışı mesajlar atıyorsunuz ki? soru ve sorunlarınız varsa özel mesaj olarak belirtseniz daha iyi olmazmı ?