TeknoNetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yalan nerede anlayamadım ?
Ayrıca şimdi farkettim.

Konu şablonun bizim açtığımız ve kendi hazırladığımız şablonla aynı.

YUHH! diyorum sadece.Ok?