• 18-10-2008, 20:00:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar ;

    Sunucu Özellikleri

    [+] İşlemci : Core2duo 2.6 Ghz e4700
    [+] Ram : 4 GB Kingston DDR 2 Ram
    [+] Harddisk : 160 GB SAMSUNG 8MB CACHE
    [+] Trafik : 7 MBİT ( ÖZEL HAT)
    [+] Lokasyon : MARS Telekom / Türkiye

    [+] Aylık : 220 YTL

    Ekstra Hizmet

    -7/24 ticket ile destek sistemi
    -Mrtg Grafik Kontrolü
    -KVM-OverIP (Ücretsiz)
    -Sunucu Monitor Takibi 7x24
    -Tüm Oyun Kurulumları Ücretsiz

    İşletim Sistemleri

    - Tüm Linux Sürümleri : Ücretsiz
    - Windows Server 2003 Web Edition Fiyatlar Özel Olarak Konuşalacaktır )
    - Windows Server 2003 Standart Edition: ( Fiyatlar Özel Olarak Konuşalacaktır )
    - Windows Server 2003 Enterprise Edition: ( Fiyatlar Özel Olarak Konuşalacaktır )

    Kontrol Panelleri

    - cPanel: 25 $
    - DirectAdmin: 10 $

    Firmamız Hakkında Bilgiler

    Adres: Can Sokak. No :37 Bostancı / İstanbul
    Tel: 0506 966 46 04
    Msn: satis@teknonetwork.com
    Mail: mail@teknonetwork.com
    Web Site : TeknoNetwork Internet Hizmetleri - Ana Sayfa
  • 18-10-2008, 20:02:37
    #2
    Özel hattan kastınız nedir? Paylaşımsız mı?

    Eğer ki öyle ise Mars üzerinde kimsenin veremediği fiyatlara veriyorsunuz... Bravo...
  • 18-10-2008, 20:09:30
    #3
    tr de 7mbit paylaşımsız hat 220 ytl. bit yeniği olmasın bu işn içinde
  • 18-10-2008, 20:23:06
    #4
    Üyeliği durduruldu
    trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel hattan kastınız nedir? Paylaşımsız mı?
    Eğer ki öyle ise Mars üzerinde kimsenin veremediği fiyatlara veriyorsunuz... Bravo...
    Evet Paylaşımsız hat bi firmadan baya yüklü bir hat aldımda o yüzden.
  • 18-10-2008, 20:29:54
    #5
    TeknoNetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet Paylaşımsız hat bi firmadan baya yüklü bir hat aldımda o yüzden.

    sanırım bu firma marsın kendisinden ucuz veriyor size
  • 18-10-2008, 20:46:04
    #6
    Aslında Telekom'dan da ucuz Tabiki bunlar satış stratejileri. Herkes bütçesi ölçüsünde risk alabilir.
  • 18-10-2008, 21:00:07
    #7
    Tebrik ederim . Süper bir konfigurasyon / band ve fiyat. Üstelik Windows ürünleri bedava daha ne olsun. Umarım batmazsınız. Tabi Windows ' a ücretleri yatırmyorsanız...
  • 18-10-2008, 21:22:08
    #8
    Enterprise lisansı yanılmıyorsam 212$ / Aylık olması gerekiyor. Trickster benden daha iyi bilir, bu konuda bilgi verirse sevinirim.
  • 18-10-2008, 23:18:26
    #9
    Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enterprise lisansı yanılmıyorsam 212$ / Aylık olması gerekiyor. Trickster benden daha iyi bilir, bu konuda bilgi verirse sevinirim.

    Yaklaşık olarak öyle...

    Gerçi ben bile o fiyata veremiyorum malum fatura vs...

    Benim merak ettiğim Mars'ın hangi bayisi toplu alımda size bu kadar düştü =)
    Mars'ıda nixcon durumuna sokmayın...