Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Enterprise lisansı yanılmıyorsam 212$ / Aylık olması gerekiyor. Trickster benden daha iyi bilir, bu konuda bilgi verirse sevinirim.

Yaklaşık olarak öyle...

Gerçi ben bile o fiyata veremiyorum malum fatura vs...

Benim merak ettiğim Mars'ın hangi bayisi toplu alımda size bu kadar düştü =)
Mars'ıda nixcon durumuna sokmayın...