Enterprise lisansı yanılmıyorsam 212$ / Aylık olması gerekiyor. Trickster benden daha iyi bilir, bu konuda bilgi verirse sevinirim.
Yaklaşık olarak öyle...
Gerçi ben bile o fiyata veremiyorum malum fatura vs...
Benim merak ettiğim Mars'ın hangi bayisi toplu alımda size bu kadar düştü =)
Mars'ıda nixcon durumuna sokmayın...