• 26-02-2019, 18:06:41
    #1
    merhabalar bu firmadan 3 yildir hizmet aliyorum ayni makineleri degistirmedimde ilk aldigimda belgelerimi gondererek kdv`den muav olmustum. lakin su anda goruyorum ki %20 kdv ekleniyor hesabima. bir arkadasimizda bu durum oyle degil onlara ticketten sordugumda verdikleri cevap su oldu.

    You are a non-resident individual to the European Union.

    You are therefore subject to French VAT.

    Following the last updates of the Finance Law, the VAT exemption has been
    modified.
    Thanks for your understanding.

    otomatik mesajmis gibi surekli sadece bunlari soyleyip duruyorlar ayni sorunu yasayan var mi acaba arkadaslar ?
  • 26-02-2019, 21:35:58
    #2
    KorsanlarNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar bu firmadan 3 yildir hizmet aliyorum ayni makineleri degistirmedimde ilk aldigimda belgelerimi gondererek kdv`den muav olmustum. lakin su anda goruyorum ki %20 kdv ekleniyor hesabima. bir arkadasimizda bu durum oyle degil onlara ticketten sordugumda verdikleri cevap su oldu.

    You are a non-resident individual to the European Union.

    You are therefore subject to French VAT.

    Following the last updates of the Finance Law, the VAT exemption has been
    modified.
    Thanks for your understanding.

    otomatik mesajmis gibi surekli sadece bunlari soyleyip duruyorlar ayni sorunu yasayan var mi acaba arkadaslar ?
    Merhaba;

    Avrupa birliğine dahil ülkeler gümrük birliğine tabidir gümrük birliğinde çeşitli ürünler gümrük birliği anlaşmasını imzalayan ülkeler arası alışverişte spesifik, advolerem veya karma vergi diye adlandırdığımız vergi türlerinden muaf sayılırlar bunun amacı ticareti canlandırmaktır. Şöyle ki arkadaşlar şunu demeye çalışmış türkiyeyi doğunun başlangıcı kabul ettikleri için size vergi uygularız demişler türkçesi bu sizin yapacağınız şey ovh a kimlik bilgilerinizi iletip avrupa ülkesinde yaşadığınızı tebliğ etmeniz ve vergiden muaf sayılmasının bir zorundalık olduğunu hatırlatmanız gerek
  • 27-02-2019, 01:32:46
    #3
    KorsanlarNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar bu firmadan 3 yildir hizmet aliyorum ayni makineleri degistirmedimde ilk aldigimda belgelerimi gondererek kdv`den muav olmustum. lakin su anda goruyorum ki %20 kdv ekleniyor hesabima. bir arkadasimizda bu durum oyle degil onlara ticketten sordugumda verdikleri cevap su oldu.

    You are a non-resident individual to the European Union.

    You are therefore subject to French VAT.

    Following the last updates of the Finance Law, the VAT exemption has been
    modified.
    Thanks for your understanding.

    otomatik mesajmis gibi surekli sadece bunlari soyleyip duruyorlar ayni sorunu yasayan var mi acaba arkadaslar ?
    Adres olarak ingiltere belirttiysen o yuzden o sekildedir. Yeni hesap acip adresini Turkiye olarak belirtmen gerekli. Ayni sey basima gelmisti ve bu sekilde duzeltmistim. Fatura keserken senin adresin uzerine fatura kestikleri icin, zorunlu olarak ekliyorlar.
  • 27-02-2019, 13:07:30
    #4
    SkyVds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba;

    Avrupa birliğine dahil ülkeler gümrük birliğine tabidir gümrük birliğinde çeşitli ürünler gümrük birliği anlaşmasını imzalayan ülkeler arası alışverişte spesifik, advolerem veya karma vergi diye adlandırdığımız vergi türlerinden muaf sayılırlar bunun amacı ticareti canlandırmaktır. Şöyle ki arkadaşlar şunu demeye çalışmış türkiyeyi doğunun başlangıcı kabul ettikleri için size vergi uygularız demişler türkçesi bu sizin yapacağınız şey ovh a kimlik bilgilerinizi iletip avrupa ülkesinde yaşadığınızı tebliğ etmeniz ve vergiden muaf sayılmasının bir zorundalık olduğunu hatırlatmanız gerek
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adres olarak ingiltere belirttiysen o yuzden o sekildedir. Yeni hesap acip adresini Turkiye olarak belirtmen gerekli. Ayni sey basima gelmisti ve bu sekilde duzeltmistim. Fatura keserken senin adresin uzerine fatura kestikleri icin, zorunlu olarak ekliyorlar.

    arkadaşlar bu dediklerinizle alakası yok dün son aldığım tickette kdv nin artık herkeze eklendiğini söylediler. 1-2 arkadaşımdada durum aynı. ingilterede yaşadığımı tabiki bildirmedim 2-3 yıl önce açtığım bir hesap vede 2-3 yıl önce bilgilerimi göndermiştim

    These changes are imposed by the finance law.

    http://bofip.impots.gouv.fr/bofip/1495-PGP.html

    As explained, these are new changes.
    This concerns all customers.

    This law is applied on all customers.
    You are not an exception.

    rica etsem hesaplarınızdan yeni makine siparişi vermeye çalışırmısınız hesabı olan arkadaşlar eğer sadece bu durum bende bu şekilde ise tekrardan yazıcam ısrarla herkeze eklediklerini söylüyorlar artık. gerekirse telefonlada ararım
  • 27-02-2019, 13:14:22
    #5
    KorsanlarNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar bu dediklerinizle alakası yok dün son aldığım tickette kdv nin artık herkeze eklendiğini söylediler. 1-2 arkadaşımdada durum aynı. ingilterede yaşadığımı tabiki bildirmedim 2-3 yıl önce açtığım bir hesap vede 2-3 yıl önce bilgilerimi göndermiştim

    These changes are imposed by the finance law.

    http://bofip.impots.gouv.fr/bofip/1495-PGP.html

    As explained, these are new changes.
    This concerns all customers.

    This law is applied on all customers.
    You are not an exception.

    rica etsem hesaplarınızdan yeni makine siparişi vermeye çalışırmısınız hesabı olan arkadaşlar eğer sadece bu durum bende bu şekilde ise tekrardan yazıcam ısrarla herkeze eklediklerini söylüyorlar artık. gerekirse telefonlada ararım
    online.net ten aliyorum ben su anda herhangi bir degistirme yapmadilar. olursa iletirim ama bu sekilde yaparlarsa kendileri kaybederler. Fransa degil Almanya'dan aliriz orasi da olmazsa Polonya, Romanya vs var oralara gideriz. %20 kimsenin almaya hakki yok.
  • 27-02-2019, 13:43:16
    #6
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    online.net ten aliyorum ben su anda herhangi bir degistirme yapmadilar. olursa iletirim ama bu sekilde yaparlarsa kendileri kaybederler. Fransa degil Almanya'dan aliriz orasi da olmazsa Polonya, Romanya vs var oralara gideriz. %20 kimsenin almaya hakki yok.
    evet bende o kanatteyim lakin herkezden aldıklarını soyluyorlar ovhnin degıl mi zaten soyoustart buraya geldi ise ovh nasıl gelmiyor ki hayır yaptıkları açıklamada çok saçma ben senin ulkende yasamıyorum neden sana vergi ödiyeyim ?acaba siz girip baktiniz mi ustadim hesabiniza ? eklenmiyor mu %20 ?eger eklenmiyorsa bana screenshot atabilirmisiniz ?
  • 27-02-2019, 13:51:55
    #7
    KorsanlarNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet bende o kanatteyim lakin herkezden aldıklarını soyluyorlar ovhnin degıl mi zaten soyoustart buraya geldi ise ovh nasıl gelmiyor ki hayır yaptıkları açıklamada çok saçma ben senin ulkende yasamıyorum neden sana vergi ödiyeyim ?acaba siz girip baktiniz mi ustadim hesabiniza ? eklenmiyor mu %20 ?eger eklenmiyorsa bana screenshot atabilirmisiniz ?
    Merhabalar;

    Eğer herhangi bir Avrupa birliği ülkesinde ikamet ediyorsanız Avruapda ki hangi ülkeden hizmet alırsanız alın size KDV yansıtırlar Avrupa birliği ülkelerinin arasındaki anlaşma bu.

    Türkiye vatandaşlık evraklarınızı gönderip ben türkiyede yaşıyorum derseniz bahsi geçen kdv tutarını kaldıracaklardır.
  • 27-02-2019, 14:00:12
    #8
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    online.net ten aliyorum ben su anda herhangi bir degistirme yapmadilar. olursa iletirim ama bu sekilde yaparlarsa kendileri kaybederler. Fransa degil Almanya'dan aliriz orasi da olmazsa Polonya, Romanya vs var oralara gideriz. %20 kimsenin almaya hakki yok.
    SunucuHANE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar;

    Eğer herhangi bir Avrupa birliği ülkesinde ikamet ediyorsanız Avruapda ki hangi ülkeden hizmet alırsanız alın size KDV yansıtırlar Avrupa birliği ülkelerinin arasındaki anlaşma bu.

    Türkiye vatandaşlık evraklarınızı gönderip ben türkiyede yaşıyorum derseniz bahsi geçen kdv tutarını kaldıracaklardır.
    hocam avrupa ulkesinde yasadigimi belirtmis olsam zaten kdv den muaf olamazdim bu baska bir konu. ama sorumun cevabini alamadim ben daha ingilterede yasadigimi unutun lutfen benim sorum su anda kdv aliniyor mu alinmiyor mu ? su anda konumuz benim avrupada yasadigim degil zaten adamlar avrupada yasiyorsun demiyor turk kimligimi gondermisim turk adresimi gondermisim hesabi onaylatmisim su anda aliyorlar kdv. bir arkadasim kdv ekleniyor sonra iade ediyrolar diyor digeri hesaba hic yansmiyor diyor ? buna hic anlam veremedim cidden.bir tek bana mi eklendi bu ilginc yani