evet bende o kanatteyim lakin herkezden aldıklarını soyluyorlar ovhnin degıl mi zaten soyoustart buraya geldi ise ovh nasıl gelmiyor ki hayır yaptıkları açıklamada çok saçma ben senin ulkende yasamıyorum neden sana vergi ödiyeyim ?acaba siz girip baktiniz mi ustadim hesabiniza ? eklenmiyor mu %20 ?eger eklenmiyorsa bana screenshot atabilirmisiniz ?
Merhabalar;
Eğer herhangi bir Avrupa birliği ülkesinde ikamet ediyorsanız Avruapda ki hangi ülkeden hizmet alırsanız alın size KDV yansıtırlar Avrupa birliği ülkelerinin arasındaki anlaşma bu.
Türkiye vatandaşlık evraklarınızı gönderip ben türkiyede yaşıyorum derseniz bahsi geçen kdv tutarını kaldıracaklardır.