online.net ten aliyorum ben su anda herhangi bir degistirme yapmadilar. olursa iletirim ama bu sekilde yaparlarsa kendileri kaybederler. Fransa degil Almanya'dan aliriz orasi da olmazsa Polonya, Romanya vs var oralara gideriz. %20 kimsenin almaya hakki yok.
evet bende o kanatteyim lakin herkezden aldıklarını soyluyorlar ovhnin degıl mi zaten soyoustart buraya geldi ise ovh nasıl gelmiyor ki hayır yaptıkları açıklamada çok saçma ben senin ulkende yasamıyorum neden sana vergi ödiyeyim ?acaba siz girip baktiniz mi ustadim hesabiniza ? eklenmiyor mu %20 ?eger eklenmiyorsa bana screenshot atabilirmisiniz ?