• 11-05-2008, 01:56:00
    ruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok konuşmam sizi enterese etmez en azından sizin gibi boş konuşmuyorum.
    Tabiki .: ServerMaestro :. burası senin degilmi 10mbit alıyorum ne yapacaksın bakalım?
    şimdi 100mbit hattımı ayarla 1$ eft mi isterseniz yoksa havelemi ?

    al bakalım, ne aldığınıda iyi öğren sonra al, kiminmiş ondan da emin ol

    bu arada ben SH 100 mbit sözleşmesini hazırlıyorum hemen, sen gerçek kimlik bilgilerini gönder hemen. 1 mbit kullanıp 99 mbit i boş tutacağın şekilde. havale ile mi ödersin cc ile mi? yıllık peşin ödersen 2 ay indirim yaparım hatta
  • 11-05-2008, 01:57:26
    https://www.r10.net/ozel-kampanya-hab...k-199-usd.html
    100mbit imi rica edeyim Sen konu açmıssın demekki senin 11 Nisan 'da güncellemiş kampanya bitmiş yada bitmemiş ibaresi yok etik iş yapıyorsan vermek ile yükümlüsünüz. ABİ!.
  • 11-05-2008, 02:01:29
    Üyeliği durduruldu
    ruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/ozel-kampanya-hab...k-199-usd.html
    100mbit imi rica edeyim Sen konu açmıssın demekki senin 11 Nisan 'da güncellemiş kampanya bitmiş yada bitmemiş ibaresi yok etik iş yapıyorsan vermek ile yükümlüsünüz. ABİ!.
    Trafik limitli paylaşımlı hat
  • 11-05-2008, 02:02:19
    ruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/ozel-kampanya-hab...k-199-usd.html
    100mbit imi rica edeyim Sen konu açmıssın demekki senin 11 Nisan 'da güncellemiş kampanya bitmiş yada bitmemiş ibaresi yok etik iş yapıyorsan vermek ile yükümlüsünüz. ABİ!.
    Ben bu foruma uzun süredir yazı yazmayı bıraktım. Sebebi gerçekten saçma sapan adamların saçma sapan yorumlarla zaman harcatmasıydı.

    O kampanya bitmedi gel hemen sipariş verip satın al, stokta makina sanırım yok ama sana özel gidip bulucam o cihazlardan vericem.

    Bu arada sana birinin port hızı ve trafik limiti terimlerinin ne olduğunu ÖĞRETMESİ senin cidden işine yarayacaktır. Yok ben bunları biliyorum dersen yine birinin sana OKUDUĞUNU ANLAMAYI öğretmesi gerekiyor. Nitekim bunu başka üyelerde açıklamış ama anlayamamış yada okumamışsın.

    Bu konuda polemiğe gerek yok, varsa bir derdin özelden yazarsın.
  • 11-05-2008, 02:05:51
    forcewithus : o linkteki örnek sitenin SH ye ayit oldugunu ispat etmek için biliyorum yoksa ne nedir kaç mb neye takabül eder.

    roots;
    Yok bir derdim ben ifade edilmesi gerekeni ifade ettim hizmetleriniz hakkındaki zaafiyetlerinizi açıklayamamak sizin sorununuz. Eger sitenizde bunları güzelce ifade etseniz burada şu şudur deseydiniz pazarcı mantıgı ile degilde bir şirket mantıgı ile işinizi yapar benide burada vır vır konuşturmazdınız. Hayırlı ugurlu olsun abiler ne diyim
  • 11-05-2008, 02:08:45
    ruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok bir derdim ben ifade edilmesi gerekeni ifade ettim hizmetleriniz hakkındaki zaafiyetlerinizi açıklayamamak sizin sorununuz. Eger sitenizde bunları güzelce ifade etseniz burada şu şudur deseydiniz pazarcı mantıgı ile degilde bir şirket mantıgı ile işinizi yapar benide burada vır vır konuşturmazdınız. Hayırlı ugurlu olsun abiler ne diyim
    Özür ilerim o zaman, senin gönderdiğin linkte EŞŞEK KADAR kırmızı renkte yazan X gbyte kotalı bağlantı yazısını göremeyip seni yorduğum için kusura bakma, bundan sonra 10 kat daha büyük yazarak, KÖR lerinde forumdan server alabileceğini unutmayacağım.

    Bu arada ufak bir hatırlatma. sm.com.tr servermaestro.com alan adlarını sh olarak 1 seneden uzun bir süredir kullanmıyoruz. Bu konuda ticari ahlakına güvendiğimiz müşterilerin kullanımına vermekteyiz. Bununda kim yada ne şekilde olduğunu bilenler bilir.
  • 11-05-2008, 02:14:32
    Alıntı
    Bu arada ufak bir hatırlatma. sm.com.tr servermaestro.com alan adlarını sh olarak 1 seneden uzun bir süredir kullanmıyoruz
    Yine konuşmayım dedim körüm ya gördügüm bir şeyide yazmadan edemeyim.

    Demişye roots " Bu arada ufak bir hatırlatma. sm.com.tr servermaestro.com alan adlarını sh olarak 1 seneden uzun bir süredir kullanmıyoruz " http://www.servermaestro.com/ adresine girelim orada haberler var kullanmıyoruzya o nedenle Nisan ayında 4 Haber girilmiş.

    Körden sevgilerle
  • 11-05-2008, 02:18:06
    ruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine konuşmayım dedim körüm ya gördügüm bir şeyide yazmadan edemeyim.
    Demişye roots " Bu arada ufak bir hatırlatma. sm.com.tr servermaestro.com alan adlarını sh olarak 1 seneden uzun bir süredir kullanmıyoruz " http://www.servermaestro.com/ adresine girelim orada haberler var kullanmıyoruzya o nedenle Nisan ayında 4 Haber girilmiş.
    Körden sevgilerle
    yazmayayım diyorum ama yazmamak elde değil, Türkçe öğren mutlaka.

    kullanmıyoruz, kullanabilecek adamlara verdik onlar uğraşıyor diyorum, hala 4 nisanda haber girilmiş diyorsun. Yok anlamıyorsan yazılı verelim diyeceğim fakat zaten yazılanı anlamakta zorlanıyorsun.
  • 11-05-2008, 02:20:12
    Haklısın abi vermişsin doğru ben yanılıyorum telefona kadar kullanacak arkadaşlara vermişsin bir ara boşta böyle güzel kampanyaların olunca " bir dc daha kapanınca olur sanırım " bana verirsin