çok konuşmam sizi enterese etmez en azından sizin gibi boş konuşmuyorum.
Tabiki
.: ServerMaestro :. burası senin degilmi 10mbit alıyorum ne yapacaksın bakalım?
şimdi 100mbit hattımı ayarla 1$ eft mi isterseniz yoksa havelemi ?
al bakalım, ne aldığınıda iyi öğren sonra al, kiminmiş ondan da emin ol
bu arada ben SH 100 mbit sözleşmesini hazırlıyorum hemen, sen gerçek kimlik bilgilerini gönder hemen. 1 mbit kullanıp 99 mbit i boş tutacağın şekilde. havale ile mi ödersin cc ile mi? yıllık peşin ödersen 2 ay indirim yaparım hatta