https://www.r10.net/ozel-kampanya-hab...k-199-usd.html
100mbit imi rica edeyim Sen konu açmıssın demekki senin 11 Nisan 'da güncellemiş kampanya bitmiş yada bitmemiş ibaresi yok etik iş yapıyorsan vermek ile yükümlüsünüz. ABİ!.