ruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok bir derdim ben ifade edilmesi gerekeni ifade ettim hizmetleriniz hakkındaki zaafiyetlerinizi açıklayamamak sizin sorununuz. Eger sitenizde bunları güzelce ifade etseniz burada şu şudur deseydiniz pazarcı mantıgı ile degilde bir şirket mantıgı ile işinizi yapar benide burada vır vır konuşturmazdınız. Hayırlı ugurlu olsun abiler ne diyim
Özür ilerim o zaman, senin gönderdiğin linkte EŞŞEK KADAR kırmızı renkte yazan X gbyte kotalı bağlantı yazısını göremeyip seni yorduğum için kusura bakma, bundan sonra 10 kat daha büyük yazarak, KÖR lerinde forumdan server alabileceğini unutmayacağım.

Bu arada ufak bir hatırlatma. sm.com.tr servermaestro.com alan adlarını sh olarak 1 seneden uzun bir süredir kullanmıyoruz. Bu konuda ticari ahlakına güvendiğimiz müşterilerin kullanımına vermekteyiz. Bununda kim yada ne şekilde olduğunu bilenler bilir.