Ben bu foruma uzun süredir yazı yazmayı bıraktım. Sebebi gerçekten saçma sapan adamların saçma sapan yorumlarla zaman harcatmasıydı.
O kampanya bitmedi gel hemen sipariş verip satın al, stokta makina sanırım yok ama sana özel gidip bulucam o cihazlardan vericem.
Bu arada sana birinin port hızı ve trafik limiti terimlerinin ne olduğunu ÖĞRETMESİ senin cidden işine yarayacaktır. Yok ben bunları biliyorum dersen yine birinin sana OKUDUĞUNU ANLAMAYI öğretmesi gerekiyor. Nitekim bunu başka üyelerde açıklamış ama anlayamamış yada okumamışsın.
Bu konuda polemiğe gerek yok, varsa bir derdin özelden yazarsın.