Nixcon.com.tr Datacenter ı Zıyaret Ettim :)
183
●19.024
- 20-08-2006, 21:19:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.çok huzurlu bi ortam

çok hoşuma gitti
serdar bey sanki kırk yıllık arkadaş gibi muhabbet etti bizlerle
bizde3 onu rahatlığıyla kafamıza takılan soruları sorduk
sağınızda makineler
ucu bıcağı yok
çok güzeldi
ama rus hatunfalan yoktu