• 20-08-2006, 01:10:31
    #19
    Misafir
    heya

    haber beklios.Harbi tanıdıgım ınsanlar evet bole bı datacanter var desın almanyada 4 sunucum var 5.ci nixon olacak

    Yani gerçekten turkıyede barınıyorlarsa ...

    bakalım neler olacak.
  • 20-08-2006, 01:10:32
    #20
    Misafir
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fazLa yeme havanı aLırsın gidince sözde dcye
    kapıdaki güvenliği yaparız napalım fındık fıstık bu boru diil
  • 20-08-2006, 01:11:46
    #21
    Üyeliği durduruldu
    zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kapıdaki güvenliği yaparız napalım fındık fıstık bu boru diil
    akrepLeri sokarLar bi' tarafına
  • 20-08-2006, 01:21:01
    #22
    kapıdaki güvenlikte akrep varmiş dikkatli old zedrh+ kobrayı hazır tut
  • 20-08-2006, 01:26:40
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyinetten bir arkadaş gizli çekim yapmış datacanter a girip

    Ben nixcona ınanıyorum artık boyle datacanter kımsede yok harbi

    resim şu ;



    http://img241.imageshack.us/img241/4913/6011ey0.jpg
  • 20-08-2006, 01:27:35
    #24
    Misafir
    tamam kobrayı iyi besledim fındık fıstık filan ahahah
  • 20-08-2006, 01:29:02
    #25
    ahaha of abi aksam nixcon'dan malzemede çıktıya helal olsun blacklist'leride meşhur he BlackListe aldılar beni
  • 20-08-2006, 01:31:59
    #26
    Misafir
    o değilde bu adamların böyle bi dc si olsa siz sanıyonuzmu saklasınlar

    milyon tane açıdan resmini çeker koyarlardı sırf hava olsun diye

    YALANNNNNN bunlar YALAN
  • 20-08-2006, 01:34:23
    #27
    katılıyorum ben suana kadar bi radore yi gördüm bide sistemnet'i sistemnet'i tavsiye ederim tektir.