BSCOLOGNEDE adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
OVH Belge Süreci Hakkında
25
●1.437
- 27-01-2015, 23:53:50Flexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBenden de Pass istediler, ben de hangi yetkiyle bunu istediklerini sordum, kivirdi hemen, Pass göndermek istemiyorsaniz, Oturma izni belgesi de olur diyorlar. Ben de tekrar o belgeye neden ihtiyaclari oldugunu sordum, zira ben pesin ödeme ile ürün/hizmet aliyorum, bir banka hesabi var ortada. (Paypal bile olsa, o da bir banka)uysal_rockci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Simdi cevap bekliyorum, muhtemelen atacaklar beni
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:53:50 -->-> Daha önceki mesaj 22:52:08 --
Hocam o belgelerle adiniza nice sözlesmeler yapilabilir.iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada mezarliktan isim soyisim toplayip o isimlere sigorta veya cep telefonu sözlesmesi yapip menfaat elde edenleri bile gördüm. Dikkat edin derim. - 28-01-2015, 01:10:15Hiç mi adına kayıtlı birşey yok? Banka ekstresinde adresin yazılıdır onu çek gönderFlexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-01-2015, 13:10:07kimlik bilgilerini , bir de telefon fatura gönderdim 2. gün açtılar .
bi yamuk yapmazlar inşallah
server ı aldık.
hadi hayırlısı.. - 28-01-2015, 17:38:35Benim hesapta 2 gün önce onaylandı. Ama sabredemedim sağolsun Elazığlının aracılığıyla satın almıştım şimdi kendi hesabıma çekmek için ticket atalım bakalım inşallah kısa sürede çözerler.
Ne varsa yurt dışında varmış.
500 MBİT garanti hat veriyor zannediyorum 600-700 'ü çok rahat görür. Ayrıca uygun maliyetlerde hattı 1 GBit yapabiliyorsun. Türkiye'de kurumsal bir firmadan 1gbit hat için aldığım fiyat aylık 2K civarındaydı. - 28-01-2015, 18:01:24Erhan bizim ülkemizde sunucu satanların suçu inana gram yok. Adamlar müşteri bulabilmek için cebinden bile ödüyorlar çünkü Türkiye'de hat pahalı. Zaten CDN alacağın zaman Türkiye için ayrı fiyatlandırma yapıyorlar. Sorunu kısacası firmalarda değil devlette aramak lazım. Dünyanın en pahalı internet ve hattını kullanıyoruz.Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-01-2015, 18:33:21Aynen dediğin gibi katılıyorum. 3-5 seneye anca yurt dışını yakalarız diye tahmin ediyorum.iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

