Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim hesapta 2 gün önce onaylandı. Ama sabredemedim sağolsun Elazığlının aracılığıyla satın almıştım şimdi kendi hesabıma çekmek için ticket atalım bakalım inşallah kısa sürede çözerler.

Ne varsa yurt dışında varmış.

500 MBİT garanti hat veriyor zannediyorum 600-700 'ü çok rahat görür. Ayrıca uygun maliyetlerde hattı 1 GBit yapabiliyorsun. Türkiye'de kurumsal bir firmadan 1gbit hat için aldığım fiyat aylık 2K civarındaydı.
Erhan bizim ülkemizde sunucu satanların suçu inana gram yok. Adamlar müşteri bulabilmek için cebinden bile ödüyorlar çünkü Türkiye'de hat pahalı. Zaten CDN alacağın zaman Türkiye için ayrı fiyatlandırma yapıyorlar. Sorunu kısacası firmalarda değil devlette aramak lazım. Dünyanın en pahalı internet ve hattını kullanıyoruz.