Erhan bizim ülkemizde sunucu satanların suçu inana gram yok. Adamlar müşteri bulabilmek için cebinden bile ödüyorlar çünkü Türkiye'de hat pahalı. Zaten CDN alacağın zaman Türkiye için ayrı fiyatlandırma yapıyorlar. Sorunu kısacası firmalarda değil devlette aramak lazım. Dünyanın en pahalı internet ve hattını kullanıyoruz.
Aynen dediğin gibi katılıyorum. 3-5 seneye anca yurt dışını yakalarız diye tahmin ediyorum.