• 22-01-2015, 15:45:32
    #10
    Bende geçenlerde pasaportumla 3 saatte onaylattırdım hesabımı.Pasaportunuz varsa onu gönderin.Direk vergiyi falan kaldırıyorlar.
  • 23-01-2015, 13:44:13
    #11
    Fatura üstüme olmadığı için onu onaylamıyor. Pasaportumda mevcut değil.
    Adres ve adımın geçeceği resmi nitelik taşıyan ne olabilir ?
  • 23-01-2015, 14:30:51
    #12
    Davay davay 🌹
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorunu soyoustartta yaşamıştım bende, sunucunuz geldikten sonra düzelecektir.
    Peki ortalama ne kadar sürede düzeldi bu problem. Hala sunucu gelmedimi anlamadım gitti.
  • 23-01-2015, 14:40:37
    #13
    Flexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatura üstüme olmadığı için onu onaylamıyor. Pasaportumda mevcut değil.
    Adres ve adımın geçeceği resmi nitelik taşıyan ne olabilir ?
    İkametgah belgesi.
  • 23-01-2015, 14:46:42
    #14
    Bonjour Monsieur,

    Tout d'abord, je vous prie de bien vouloir nous excuser pour cette réponse tardive.

    Je vous confirme que vous êtes exonéré de la TVA pour votre nichandle et que les remboursements de la TVA que vous avez payée ont été effectués sur votre DelayedAccount.

    Bien cordialement,

    Bende de bunu yazmışlar, vergi kalktı mı şimdi ?
  • 27-01-2015, 15:07:17
    #15
    Hicbir firma sizden kimlik bilgilerinizi siparis aninda veya siparis sebebiyle talep edemez.
    AB yasalarina aykiri. Vermeyecegim derseniz itiraz edemezler.

    Kimlik cok özel birsey, kimliginizin fotokopisi elinde olanlar neler yapabilir bir düsünsenize. Göndermeyin derim arkadaslar. Göndermeyeceginizi de söyleyin.
    Ben size adima gelen bir fatura göndereyim diyin, adres ve isim bilgilerim üzerinde var eger ayrinti istiyorsaniz veya banka hesabi ama hepsi bu.
  • 27-01-2015, 16:08:14
    #16
    BSCOLOGNEDE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hicbir firma sizden kimlik bilgilerinizi siparis aninda veya siparis sebebiyle talep edemez.
    AB yasalarina aykiri. Vermeyecegim derseniz itiraz edemezler.

    Kimlik cok özel birsey, kimliginizin fotokopisi elinde olanlar neler yapabilir bir düsünsenize. Göndermeyin derim arkadaslar. Göndermeyeceginizi de söyleyin.
    Ben size adima gelen bir fatura göndereyim diyin, adres ve isim bilgilerim üzerinde var eger ayrinti istiyorsaniz veya banka hesabi ama hepsi bu.

    Dediğiniz çok mantıklı aslında şimdi düşününce keşke göndermeseymişim diye geçirdim içimden.

    Lakin şu ana kadar bir sorun yaşayan olmadı zannedersem. politikaları hep benzer şekildeydi.

    Hesabın onaylanmasını bekliyoruz artık gönderdik bir kere...

    hayırlısı diyelim artık..
  • 27-01-2015, 17:38:56
    #17
    Kimlik ve İkametgah attım yine kabul etmiyorlar. Yardımcı olur musunuz, Böyle bir şey yazdılar, ne istiyorlar anlayamıyorum

    "Dear Sir,

    We need to have your documents on record. Please attach them in your reply. We also require a separate proof of address, a recent utility bill or bank statement.

    If there is anything else please do not hesitate to contact us."
  • 27-01-2015, 23:49:00
    #18
    Flexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimlik ve İkametgah attım yine kabul etmiyorlar. Yardımcı olur musunuz, Böyle bir şey yazdılar, ne istiyorlar anlayamıyorum

    "Dear Sir,

    We need to have your documents on record. Please attach them in your reply. We also require a separate proof of address, a recent utility bill or bank statement.

    If there is anything else please do not hesitate to contact us."
    Anlamsal bi ceviri yapacak olursak;
    Senden adina olan bir belge istiyorlar, elektrik su faturasi gibi. Bunu cevabiniza ek olarak gönderin diyorlar.