Hicbir firma sizden kimlik bilgilerinizi siparis aninda veya siparis sebebiyle talep edemez.
AB yasalarina aykiri. Vermeyecegim derseniz itiraz edemezler.

Kimlik cok özel birsey, kimliginizin fotokopisi elinde olanlar neler yapabilir bir düsünsenize. Göndermeyin derim arkadaslar. Göndermeyeceginizi de söyleyin.
Ben size adima gelen bir fatura göndereyim diyin, adres ve isim bilgilerim üzerinde var eger ayrinti istiyorsaniz veya banka hesabi ama hepsi bu.