BSCOLOGNEDE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hicbir firma sizden kimlik bilgilerinizi siparis aninda veya siparis sebebiyle talep edemez.
AB yasalarina aykiri. Vermeyecegim derseniz itiraz edemezler.

Kimlik cok özel birsey, kimliginizin fotokopisi elinde olanlar neler yapabilir bir düsünsenize. Göndermeyin derim arkadaslar. Göndermeyeceginizi de söyleyin.
Ben size adima gelen bir fatura göndereyim diyin, adres ve isim bilgilerim üzerinde var eger ayrinti istiyorsaniz veya banka hesabi ama hepsi bu.

Dediğiniz çok mantıklı aslında şimdi düşününce keşke göndermeseymişim diye geçirdim içimden.

Lakin şu ana kadar bir sorun yaşayan olmadı zannedersem. politikaları hep benzer şekildeydi.

Hesabın onaylanmasını bekliyoruz artık gönderdik bir kere...

hayırlısı diyelim artık..