• 27-01-2015, 23:51:58
    #19
    BSCOLOGNEDE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hicbir firma sizden kimlik bilgilerinizi siparis aninda veya siparis sebebiyle talep edemez.
    AB yasalarina aykiri. Vermeyecegim derseniz itiraz edemezler.

    Kimlik cok özel birsey, kimliginizin fotokopisi elinde olanlar neler yapabilir bir düsünsenize. Göndermeyin derim arkadaslar. Göndermeyeceginizi de söyleyin.
    Ben size adima gelen bir fatura göndereyim diyin, adres ve isim bilgilerim üzerinde var eger ayrinti istiyorsaniz veya banka hesabi ama hepsi bu.
    kimlik belgesini önemli yerleri silip gönderirsen de kabul ediyorlar. Adamlar komplesini gönder dmeiyor zaten.
  • 27-01-2015, 23:53:50
    #20
    Flexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimlik ve İkametgah attım yine kabul etmiyorlar. Yardımcı olur musunuz, Böyle bir şey yazdılar, ne istiyorlar anlayamıyorum

    "Dear Sir,

    We need to have your documents on record. Please attach them in your reply. We also require a separate proof of address, a recent utility bill or bank statement.

    If there is anything else please do not hesitate to contact us."
    uysal_rockci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğiniz çok mantıklı aslında şimdi düşününce keşke göndermeseymişim diye geçirdim içimden.

    Lakin şu ana kadar bir sorun yaşayan olmadı zannedersem. politikaları hep benzer şekildeydi.

    Hesabın onaylanmasını bekliyoruz artık gönderdik bir kere...

    hayırlısı diyelim artık..
    Benden de Pass istediler, ben de hangi yetkiyle bunu istediklerini sordum, kivirdi hemen, Pass göndermek istemiyorsaniz, Oturma izni belgesi de olur diyorlar. Ben de tekrar o belgeye neden ihtiyaclari oldugunu sordum, zira ben pesin ödeme ile ürün/hizmet aliyorum, bir banka hesabi var ortada. (Paypal bile olsa, o da bir banka)

    Simdi cevap bekliyorum, muhtemelen atacaklar beni

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:53:50 -->-> Daha önceki mesaj 22:52:08 --

    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimlik belgesini önemli yerleri silip gönderirsen de kabul ediyorlar. Adamlar komplesini gönder dmeiyor zaten.
    Hocam o belgelerle adiniza nice sözlesmeler yapilabilir.
    Burada mezarliktan isim soyisim toplayip o isimlere sigorta veya cep telefonu sözlesmesi yapip menfaat elde edenleri bile gördüm. Dikkat edin derim.
  • 28-01-2015, 01:01:27
    #21
    Sorunumu çözdüm
  • 28-01-2015, 01:10:15
    #22
    Flexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kirada oturduğum için fatura üstüme değil, ev sahibinde gözüküyor. Yani fatura gösteremiyorum.
    İkametgah göndermişim daha ne yapayım. İngilizcesi olan biri bunu tercüme edip yollarsa sevinirim, yoksa anlaşmada zorluk çekeceğim.
    Hiç mi adına kayıtlı birşey yok? Banka ekstresinde adresin yazılıdır onu çek gönder
  • 28-01-2015, 13:10:07
    #23
    kimlik bilgilerini , bir de telefon fatura gönderdim 2. gün açtılar .
    bi yamuk yapmazlar inşallah

    server ı aldık.
    hadi hayırlısı..
  • 28-01-2015, 17:38:35
    #24
    Davay davay 🌹
    Benim hesapta 2 gün önce onaylandı. Ama sabredemedim sağolsun Elazığlının aracılığıyla satın almıştım şimdi kendi hesabıma çekmek için ticket atalım bakalım inşallah kısa sürede çözerler.

    Ne varsa yurt dışında varmış.

    500 MBİT garanti hat veriyor zannediyorum 600-700 'ü çok rahat görür. Ayrıca uygun maliyetlerde hattı 1 GBit yapabiliyorsun. Türkiye'de kurumsal bir firmadan 1gbit hat için aldığım fiyat aylık 2K civarındaydı.
  • 28-01-2015, 18:01:24
    #25
    Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim hesapta 2 gün önce onaylandı. Ama sabredemedim sağolsun Elazığlının aracılığıyla satın almıştım şimdi kendi hesabıma çekmek için ticket atalım bakalım inşallah kısa sürede çözerler.

    Ne varsa yurt dışında varmış.

    500 MBİT garanti hat veriyor zannediyorum 600-700 'ü çok rahat görür. Ayrıca uygun maliyetlerde hattı 1 GBit yapabiliyorsun. Türkiye'de kurumsal bir firmadan 1gbit hat için aldığım fiyat aylık 2K civarındaydı.
    Erhan bizim ülkemizde sunucu satanların suçu inana gram yok. Adamlar müşteri bulabilmek için cebinden bile ödüyorlar çünkü Türkiye'de hat pahalı. Zaten CDN alacağın zaman Türkiye için ayrı fiyatlandırma yapıyorlar. Sorunu kısacası firmalarda değil devlette aramak lazım. Dünyanın en pahalı internet ve hattını kullanıyoruz.
  • 28-01-2015, 18:33:21
    #26
    Davay davay 🌹
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Erhan bizim ülkemizde sunucu satanların suçu inana gram yok. Adamlar müşteri bulabilmek için cebinden bile ödüyorlar çünkü Türkiye'de hat pahalı. Zaten CDN alacağın zaman Türkiye için ayrı fiyatlandırma yapıyorlar. Sorunu kısacası firmalarda değil devlette aramak lazım. Dünyanın en pahalı internet ve hattını kullanıyoruz.
    Aynen dediğin gibi katılıyorum. 3-5 seneye anca yurt dışını yakalarız diye tahmin ediyorum.