Kirada oturduğum için fatura üstüme değil, ev sahibinde gözüküyor. Yani fatura gösteremiyorum.
İkametgah göndermişim daha ne yapayım. İngilizcesi olan biri bunu tercüme edip yollarsa sevinirim, yoksa anlaşmada zorluk çekeceğim.
Hiç mi adına kayıtlı birşey yok? Banka ekstresinde adresin yazılıdır onu çek gönder