• 26-05-2014, 18:36:41
    Cam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gizli bi konu değil farkındaysan tüm üyelere açık "yeni mesajlara" tıkladığımda bu konunun top kalması bu sebeplerden çöplüğe dönüşmesi bunaltıyor.
    Baya bir sikinti olmali sizin icin.

    LG-E986 cihazımdan gönderildi
  • 26-05-2014, 18:37:33
    SpyError adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Salay,
    dedigim gibi efendim. Sistem kurmussunuz, gayet iyi hos. Koruma diye dediginiz sey hic birsey yapmiyor, sadece ip ban ip ban ip ban: ) Normal girenlere bile ip ban, saldiriyla alakasi olmayan bunca kisi erisim yapamiyip ip ban yiyorsa, demedirki bu senin siteminden kaynaklaniyor. Biz saat 16:05 ' gibi saldirmaya basladik (Almanya Saat'i ile TR saati 17:05) ve saldiriyi tam 5-7 dk boyunca birakdik, 1-2 dk sonra sunucu affalladi zor ayakda kaldigi heryerden belli oldu zor aciliyordu iceriklere girmiyordu, sonra zaten tam gitti. Yani burda herangi bir calisma veya hicbirsey olmadi, sadece yenilgiyi kabul edemediginizi düsünüyorum, bu kendi sahsi düsüncemdir. Sisteminizi biraz daha gelisdirebilirseniz, bence daha iyi yerlere gelebileceginizi inaniyorum efendim, ama bu sistemle piyasaya cikip, insanlara hizmet vermek? Dogru olmaz (:
    düşüncelerinizi takdir ederim ama ben 4/4 lük giriyorum evet biraz ağırlaştırabildi ama ötesinde hiç bir etki göremedim maalesef bu yüzden beni tatmin etmedi. herkesin kendi takdiri bütün test cihazlarında da girebiliyorum. IP banlayarak da 200-250 k kestiğiniz zaman masaya yatıralım tekrar
  • 26-05-2014, 18:37:49
    Vay be kaç sayfa olmuş yorum, ama helal olsun Salay!a az önce baktım siteleri hala açık vede hızlı açılıyor ! okadarda saldırı yapılmış sanırım , ayakta kalması alkışlanacak durum bence kaç tane firma böyle cesaretle konu açabilirki ? hahaha r10 un potnetçilerinin gücü demek buraya kadarmış

    Hatta sloganda buldum. :d

    " SALAY POTNETÇİLERE KORKU SALAR "
  • 26-05-2014, 18:40:12
    Misafir
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düşüncelerinizi takdir ederim ama ben 4/4 lük giriyorum evet biraz ağırlaştırabildi ama ötesinde hiç bir etki göremedim maalesef bu yüzden beni tatmin etmedi. herkesin kendi takdiri bütün test cihazlarında da girebiliyorum. IP banlayarak da 200-250 k kestiğiniz zaman masaya yatıralım tekrar
    Dedigim gibi bende hala acmiyor, tüm ipleri acip temizlerseniz birdaha kapatmaya hazirim. Ben sözümün arkadasindayim, yalanci'da degilim. Site üzerine hic birsey yapilmiyordu, saldiri yapdikdan bir kac dakika sonra cökdü, bu tesadüf vs olamaz.
    Skype; SpyERROR ekleyin görüselim.
  • 26-05-2014, 18:41:59
    oldukça hızlı
  • 26-05-2014, 18:42:53
    SpyError adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dedigim gibi bende hala acmiyor, tüm ipleri acip temizlerseniz birdaha kapatmaya hazirim. Ben sözümün arkadasindayim, yalanci'da degilim. Site üzerine hic birsey yapilmiyordu, saldiri yapdikdan bir kac dakika sonra cökdü, bu tesadüf vs olamaz.
    Skype; SpyERROR ekleyin görüselim.
    tesaduf olmasaydı burada bu kadar hızlı cevap veriyor olmazdım ya da siz su anda da indiriyor olabilirdiniz. ben bir sav atıyorum ortaya calısıyordum yapan tekrar yapar ama tebrik etmek lazım gerçekten etkiledi loadları denemeleriniz. onu gordum o anda ziyaret adetleride muhteşem ancak bu systemin proxyleri su an fiziksel makinelerde bile değil 2 gb ram sata vdsler den donuyor onumuzdeki hafta SSD proxyleri actıgımızda hiç agırlastıracağını bile zannetmiyorum ayrıca ulke bazında bir null route yok tüm dünyadan dileyen ping atabilir makineye


    bir takım düzeltmeler illaki gerekecek bu zaten bir test ortamı altını ciziyorum
  • 26-05-2014, 18:43:30
    Üyeliği durduruldu
    Burda acaba dusmanlarin basina botnetci yagdirmak icin iyi bir pazar mi?

    Kotu niyetli kisiler artik r10 da kimin botnetci oldıgunu apacik gormus oldu, birazdan siparisler yagmaya baslar onlara
  • 26-05-2014, 18:43:39
    Misafir
    Civciv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oldukça hızlı
    Dedigim gibi, saldiriyi keseli 1,5 saat olacak nerdeyse.
    IP leri temizleyin, birdaha kapatmaya haziriz.
    @Salay, sizden rica ediyorum.
    Skype; SpyERROR eklerseniz ve durumlardan haberdar ederseniz yeniden saldirmak isterim, konuyu daha fazla takip edemiyecegim, cunku cok sacma
  • 26-05-2014, 18:44:11
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düşüncelerinizi takdir ederim ama ben 4/4 lük giriyorum evet biraz ağırlaştırabildi ama ötesinde hiç bir etki göremedim maalesef bu yüzden beni tatmin etmedi. herkesin kendi takdiri bütün test cihazlarında da girebiliyorum. IP banlayarak da 200-250 k kestiğiniz zaman masaya yatıralım tekrar

    hocam neden israr ediyorsunuz anlamadim bal gibi girilmiyor iste, team baglantisi vereyim birde benim pc den acmaya calisin bakalim acilacak ?