Vay be kaç sayfa olmuş yorum, ama helal olsun Salay!a az önce baktım siteleri hala açık vede hızlı açılıyor ! okadarda saldırı yapılmış sanırım , ayakta kalması alkışlanacak durum bence kaç tane firma böyle cesaretle konu açabilirki ? hahaha r10 un potnetçilerinin gücü demek buraya kadarmış

Hatta sloganda buldum. :d

" SALAY POTNETÇİLERE KORKU SALAR "