Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
düşüncelerinizi takdir ederim ama ben 4/4 lük giriyorum evet biraz ağırlaştırabildi ama ötesinde hiç bir etki göremedim maalesef bu yüzden beni tatmin etmedi. herkesin kendi takdiri bütün test cihazlarında da girebiliyorum. IP banlayarak da 200-250 k kestiğiniz zaman masaya yatıralım tekrar
Dedigim gibi bende hala acmiyor, tüm ipleri acip temizlerseniz birdaha kapatmaya hazirim. Ben sözümün arkadasindayim, yalanci'da degilim. Site üzerine hic birsey yapilmiyordu, saldiri yapdikdan bir kac dakika sonra cökdü, bu tesadüf vs olamaz.
Skype; SpyERROR ekleyin görüselim.