Dedigim gibi bende hala acmiyor, tüm ipleri acip temizlerseniz birdaha kapatmaya hazirim. Ben sözümün arkadasindayim, yalanci'da degilim. Site üzerine hic birsey yapilmiyordu, saldiri yapdikdan bir kac dakika sonra cökdü, bu tesadüf vs olamaz.
Skype; SpyERROR ekleyin görüselim.
tesaduf olmasaydı burada bu kadar hızlı cevap veriyor olmazdım ya da siz su anda da indiriyor olabilirdiniz. ben bir sav atıyorum ortaya calısıyordum yapan tekrar yapar ama tebrik etmek lazım gerçekten etkiledi loadları denemeleriniz. onu gordum o anda ziyaret adetleride muhteşem ancak bu systemin proxyleri su an fiziksel makinelerde bile değil 2 gb ram sata vdsler den donuyor

onumuzdeki hafta SSD proxyleri actıgımızda hiç agırlastıracağını bile zannetmiyorum ayrıca ulke bazında bir null route yok tüm dünyadan dileyen ping atabilir makineye
bir takım düzeltmeler illaki gerekecek bu zaten bir test ortamı altını ciziyorum