Burda acaba dusmanlarin basina botnetci yagdirmak icin iyi bir pazar mi?

Kotu niyetli kisiler artik r10 da kimin botnetci oldıgunu apacik gormus oldu, birazdan siparisler yagmaya baslar onlara