Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
düşüncelerinizi takdir ederim ama ben 4/4 lük giriyorum evet biraz ağırlaştırabildi ama ötesinde hiç bir etki göremedim maalesef bu yüzden beni tatmin etmedi. herkesin kendi takdiri bütün test cihazlarında da girebiliyorum. IP banlayarak da 200-250 k kestiğiniz zaman masaya yatıralım tekrar

hocam neden israr ediyorsunuz anlamadim bal gibi girilmiyor iste, team baglantisi vereyim birde benim pc den acmaya calisin bakalim acilacak ?