• 26-05-2014, 18:09:33
    SpyError adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, burda giremeyenlerden kanit icin caps yükelmesini rica ettim, ve ettiler. Sunucunuzu 5 dakika saldiriyla kapattik, down oldu site. Skypede kac kisiye sordu tek tek caps alip koyabilirim. Derdim kendimi kanitlamak degil, sadece sizin basarisiz olmanizi kanitlamak, kapanmiyacak bir sistem yokdur. Dün yok böyle söyle dediniz, cidden öfkelendim özel (birseyler diyelim) birseylerle attack yapdim, sonucu ortada.
    Güzel dostum bende diyorum ki o sırada makineyi kapatan bendim bütün gün ping atıp ben calısırken mi caps attınız 250-300 k ile geliyorsunuz hala atak acık şimdi neden site down değil ? sende söylüyorsun 30 dk kendine gelemedi diye bunu yapan kendin olduguna inanıyormusun

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:09:33 -->-> Daha önceki mesaj 18:09:00 --

    madem öyle bizde buıradayız tekrar görebilir miyiz ?
  • 26-05-2014, 18:09:50
    site şuan açılıyor ama çok yavaş
  • 26-05-2014, 18:11:32
    LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site şuan açılıyor ama çok yavaş
    http://tools.pingdom.com/fpt/#!/dHU4....salay.com.tr/


    pingdoma gore evet biraz agırlaştı ama zaten bu bir test ortamı SSD sistemlere geçtiğinde yazılımlar bundan cok cok daha fazla performans verecektir
  • 26-05-2014, 18:12:18
    Misafir
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel dostum bende diyorum ki o sırada makineyi kapatan bendim bütün gün ping atıp ben calısırken mi caps attınız 250-300 k ile geliyorsunuz hala atak acık şimdi neden site down değil ? sende söylüyorsun 30 dk kendine gelemedi diye bunu yapan kendin olduguna inanıyormusun

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:09:33 -->-> Daha önceki mesaj 18:09:00 --

    madem öyle bizde buıradayız tekrar görebilir miyiz ?
    Ben bu saate kadar normal girdigim halde, ip'm banlanmis gözüküyor site acilmiyor. Halbuki okadar cok istekde yapmadik, vps ilede 2-3 kere yenileme yapmisdim, oda banlanmis. Bu sistem acikcasi cok sacma, normal bir user bir kac kere sayfayi yenileyince icerikleri gezince direk ipyimi banliyacaksiniz? Bumu koruma dediginiz
  • 26-05-2014, 18:12:35
    Üyeliği durduruldu
    SpyError adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, burda giremeyenlerden kanit icin caps yükelmesini rica ettim, ve ettiler. Sunucunuzu 5 dakika saldiriyla kapattik, down oldu site. Skypede kac kisiye sordu tek tek caps alip koyabilirim. Derdim kendimi kanitlamak degil, sadece sizin basarisiz olmanizi kanitlamak, kapanmiyacak bir sistem yokdur. Dün yok böyle söyle dediniz, cidden öfkelendim özel (birseyler diyelim) birseylerle attack yapdim, sonucu ortada.
    hocam ben şuanda kendi kurduğum VDS ile giriş yapabiliyorum siz kapalı dediğinizde giriş yapabiliyordum herkes kapalı deyince şüphelenip bakayım dedim ve yine girdim. şuanda giriliyor şimdi girdiğinin kanıtı buda:

    http://prntscr.com/3mrcok
  • 26-05-2014, 18:13:28
    SpyError adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu saate kadar normal girdigim halde, ip'm banlanmis gözüküyor site acilmiyor. Halbuki okadar cok istekde yapmadik, vps ilede 2-3 kere yenileme yapmisdim, oda banlanmis. Bu sistem acikcasi cok sacma, normal bir user bir kac kere sayfayi yenileyince icerikleri gezince direk ipyimi banliyacaksiniz? Bumu koruma dediginiz
    Şu anda tüm türkiye giriyor yurtdısıda kapalı değil belkide sabahtan beri sitenin kapalı oldugu anı gormek için f5 yaptıgınızdandır biz şu anda sistemi actık ve bekliyoruz
  • 26-05-2014, 18:13:54
    Misafir
    neonsunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben şuanda kendi kurduğum VDS ile giriş yapabiliyorum siz kapalı dediğinizde giriş yapabiliyordum herkes kapalı deyince şüphelenip bakayım dedim ve yine girdim. şuanda giriliyor şimdi girdiğinin kanıtı buda:

    http://prntscr.com/3mrcok
    Su an zaten girebilirsiniz keseli tam bi saat ve bir kac dakika oldu, su an acilmasi gayet normal SAldiri 24 saat acik birakcaz demedikki.
  • 26-05-2014, 18:14:33
    neonsunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben şuanda kendi kurduğum VDS ile giriş yapabiliyorum siz kapalı dediğinizde giriş yapabiliyordum herkes kapalı deyince şüphelenip bakayım dedim ve yine girdim. şuanda giriliyor şimdi girdiğinin kanıtı buda:

    http://prntscr.com/3mrcok
    Kısa süreli ben calısıyordum 10-15 dk o anda almışlar ekran görüntülerini kapatan şimdide kapar kapanırsada tebirk ederim test ortamı sonucda birşeyler öğreniyoruz bnizde bu amacla actık bu ticari bir konu değil
  • 26-05-2014, 18:15:10
    Misafir
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu anda tüm türkiye giriyor yurtdısıda kapalı değil belkide sabahtan beri sitenin kapalı oldugu anı gormek için f5 yaptıgınızdandır biz şu anda sistemi actık ve bekliyoruz
    Hayir sürekli f5 asamasi olmadi, sadece kontrol icin skypeden attirigim insanlardada acmiyor Saldiri esnasinda tüm iplerimi banliyorsunuz galiba, cidden cok sacma bir koruma anlayisi olmus. Beklemeye gerek yok, ben kanitliyacagimi kanitladim, sistem acemice birsey olmus cok istek göndereni aninda ban (: Bu cözüm degil hocam.