Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel dostum bende diyorum ki o sırada makineyi kapatan bendim bütün gün ping atıp ben calısırken mi caps attınız 250-300 k ile geliyorsunuz hala atak acık şimdi neden site down değil ? sende söylüyorsun 30 dk kendine gelemedi diye bunu yapan kendin olduguna inanıyormusun

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:09:33 -->-> Daha önceki mesaj 18:09:00 --

madem öyle bizde buıradayız tekrar görebilir miyiz ?
Ben bu saate kadar normal girdigim halde, ip'm banlanmis gözüküyor site acilmiyor. Halbuki okadar cok istekde yapmadik, vps ilede 2-3 kere yenileme yapmisdim, oda banlanmis. Bu sistem acikcasi cok sacma, normal bir user bir kac kere sayfayi yenileyince icerikleri gezince direk ipyimi banliyacaksiniz? Bumu koruma dediginiz