neonsunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben şuanda kendi kurduğum VDS ile giriş yapabiliyorum siz kapalı dediğinizde giriş yapabiliyordum herkes kapalı deyince şüphelenip bakayım dedim ve yine girdim. şuanda giriliyor şimdi girdiğinin kanıtı buda:

http://prntscr.com/3mrcok
Su an zaten girebilirsiniz keseli tam bi saat ve bir kac dakika oldu, su an acilmasi gayet normal SAldiri 24 saat acik birakcaz demedikki.