hocam ben şuanda kendi kurduğum VDS ile giriş yapabiliyorum siz kapalı dediğinizde giriş yapabiliyordum herkes kapalı deyince şüphelenip bakayım dedim ve yine girdim. şuanda giriliyor şimdi girdiğinin kanıtı buda:
http://prntscr.com/3mrcok
Su an zaten girebilirsiniz keseli tam bi saat ve bir kac dakika oldu, su an acilmasi gayet normal

SAldiri 24 saat acik birakcaz demedikki.