Hocam, burda giremeyenlerden kanit icin caps yükelmesini rica ettim, ve ettiler. Sunucunuzu 5 dakika saldiriyla kapattik, down oldu site. Skypede kac kisiye sordu tek tek caps alip koyabilirim. Derdim kendimi kanitlamak degil, sadece sizin basarisiz olmanizi kanitlamak, kapanmiyacak bir sistem yokdur. Dün yok böyle söyle dediniz, cidden öfkelendim özel (birseyler diyelim) birseylerle attack yapdim, sonucu ortada.
hocam ben şuanda kendi kurduğum VDS ile giriş yapabiliyorum siz kapalı dediğinizde giriş yapabiliyordum herkes kapalı deyince şüphelenip bakayım dedim ve yine girdim. şuanda giriliyor şimdi girdiğinin kanıtı buda:
http://prntscr.com/3mrcok