Hocam, burda giremeyenlerden kanit icin caps yükelmesini rica ettim, ve ettiler. Sunucunuzu 5 dakika saldiriyla kapattik, down oldu site. Skypede kac kisiye sordu tek tek caps alip koyabilirim. Derdim kendimi kanitlamak degil, sadece sizin basarisiz olmanizi kanitlamak, kapanmiyacak bir sistem yokdur. Dün yok böyle söyle dediniz, cidden öfkelendim özel (birseyler diyelim) birseylerle attack yapdim, sonucu ortada.
Güzel dostum bende diyorum ki o sırada makineyi kapatan bendim bütün gün ping atıp ben calısırken mi caps attınız 250-300 k ile geliyorsunuz hala atak acık şimdi neden site down değil ? sende söylüyorsun 30 dk kendine gelemedi diye

bunu yapan kendin olduguna inanıyormusun

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:09:33 -->-> Daha önceki mesaj 18:09:00 --
madem öyle bizde buıradayız tekrar görebilir miyiz ?