hocam ben şuanda kendi kurduğum VDS ile giriş yapabiliyorum siz kapalı dediğinizde giriş yapabiliyordum herkes kapalı deyince şüphelenip bakayım dedim ve yine girdim. şuanda giriliyor şimdi girdiğinin kanıtı buda:
http://prntscr.com/3mrcok
Kısa süreli ben calısıyordum 10-15 dk o anda almışlar ekran görüntülerini kapatan şimdide kapar

kapanırsada tebirk ederim test ortamı sonucda birşeyler öğreniyoruz bnizde bu amacla actık bu ticari bir konu değil