merhaba,
fransa lokasyonlu sunucu arıyorum
özellikler:
atom işlemcili
ram: 2-4gb
5 ip
en az 200mbit bağlantı
teklif bekliyorum
fransa ucuz sunucu aranıyor
11
●966
- 07-03-2014, 13:04:33
- 07-03-2014, 17:05:58Hem OVH'ın satış politikasını değiştirmesi, hem de Euro'nun aşırı yükselmesi sebebiyle fiyatlarda (eski fiyatlara nazaran) ciddi artışlar yaşandı.gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2014, 20:42:53Ovh yan sitesi açıldı , sitedeki fiyatlar ve stok durumu yazıyor.Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama sitedeki Fransa sunucu sağlayanlar o sunuculara bile 100 TL fiyat ekliyolar.
http://www.soyoustart.com/offres.xml
en pahalı makina 50 euro - 07-03-2014, 20:50:09O halde bu makinayı neden direk oradan almayıp başkasına sorup aracıdan almak istiyorsunuz?gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2014, 20:54:58Çünkü okadar teknik bilgim yok , bu firmalar Reseller sistemi ile çalışıyor. ( Bu sitede varmı bilmiyorum. )PlusTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Örnek vermek gerekirse Redstationda %30a kadar ucuz makina alıp bize satabiliyolar. - 07-03-2014, 23:49:10OVH'ta bayilik sistemi yok. 1 sunucunuz da olsa, 10 sunucunuz da olsa, 100 sunucunuz da olsa sitede yazılı olan fiyattan alıyorsunuz. Redstation'daki indirim seçeneği burada bulunmuyor. Dolayısıyla "aracı" olan kişilerin/şirketlerin sundukları teknik destek, risk, idari giderler sebeplerinden dolayı 50-100 TL civarında kâr koyarak satmaları normal.gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-03-2014, 00:43:391 yıl öncesine kadar OVH sitesindeki Liste fiyatlardan satılıyordu , 1 yıl boyunca Ovh makina kullandım. ( firma o fiyatlardan kdv indirimi alıyordu ) OVH stokları bitince fiyatlar arttı , elde kalan makinalarda karaborsa oldu.Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyse ben bişey demiyorum kızmanıza gerek yok , konu sahibi gibi bende Fransa sunucu aramaktayım. Normal fiyatlarda.
bana da lazım aynısından ama 16GB ramli olanlarından satan kişilerden teklif bekliyorum