OVH'ta bayilik sistemi yok. 1 sunucunuz da olsa, 10 sunucunuz da olsa, 100 sunucunuz da olsa sitede yazılı olan fiyattan alıyorsunuz. Redstation'daki indirim seçeneği burada bulunmuyor. Dolayısıyla "aracı" olan kişilerin/şirketlerin sundukları teknik destek, risk, idari giderler sebeplerinden dolayı 50-100 TL civarında kâr koyarak satmaları normal.
1 yıl öncesine kadar OVH sitesindeki Liste fiyatlardan satılıyordu , 1 yıl boyunca Ovh makina kullandım. ( firma o fiyatlardan kdv indirimi alıyordu ) OVH stokları bitince fiyatlar arttı , elde kalan makinalarda karaborsa oldu.
Neyse ben bişey demiyorum kızmanıza gerek yok , konu sahibi gibi bende Fransa sunucu aramaktayım. Normal fiyatlarda.