• 08-03-2014, 01:11:14
    #10
    sunucuoptimizasyon.com
    İlk ay alınan kurulum ücretinide unutmamak lazım, 1-2 ay kullanıp bırakacak biri için zarar olur ama uzun süre kullanacaklar için yine bir şekilde kurulum parası ilerleyen ayarlarda kendini amorti ediyor. Kurulum ücreti haricinde fiyatlar halen uygun, kdv yi zaten iptal ettirebiliyorsunuz diğer ay.
  • 08-03-2014, 11:06:34
    #11
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yıl öncesine kadar OVH sitesindeki Liste fiyatlardan satılıyordu , 1 yıl boyunca Ovh makina kullandım. ( firma o fiyatlardan kdv indirimi alıyordu ) OVH stokları bitince fiyatlar arttı , elde kalan makinalarda karaborsa oldu.

    Neyse ben bişey demiyorum kızmanıza gerek yok , konu sahibi gibi bende Fransa sunucu aramaktayım. Normal fiyatlarda.
    Sanırım mesajım kızdığım gibi algılanmış. Kesinlikle öyle bir durum yok. Sadece açıklama yapmıştım. OVH'tan sunucu satışı yapmadığımız için teklif durumum da yok zaten. Az-çok konuyla ilgili bilgim olduğundan dolayı bilgimi paylaşmak istemiş ve bu sebeple açıklama mesajı yazmıştım. Yanlış anlaşılmaya sebep olduysam özür dilerim.
  • 11-03-2014, 01:41:52
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk ay alınan kurulum ücretinide unutmamak lazım, 1-2 ay kullanıp bırakacak biri için zarar olur ama uzun süre kullanacaklar için yine bir şekilde kurulum parası ilerleyen ayarlarda kendini amorti ediyor. Kurulum ücreti haricinde fiyatlar halen uygun, kdv yi zaten iptal ettirebiliyorsunuz diğer ay.
    Hacı yarın halille bi telefonlaşayım da sonrasında sana alo diyecem bu konu ile alakalı ok