fransa ucuz sunucu aranıyor
11
●966
- 08-03-2014, 01:11:14İlk ay alınan kurulum ücretinide unutmamak lazım, 1-2 ay kullanıp bırakacak biri için zarar olur ama uzun süre kullanacaklar için yine bir şekilde kurulum parası ilerleyen ayarlarda kendini amorti ediyor. Kurulum ücreti haricinde fiyatlar halen uygun, kdv yi zaten iptal ettirebiliyorsunuz diğer ay.
- 08-03-2014, 11:06:34Sanırım mesajım kızdığım gibi algılanmış. Kesinlikle öyle bir durum yok. Sadece açıklama yapmıştım. OVH'tan sunucu satışı yapmadığımız için teklif durumum da yok zaten. Az-çok konuyla ilgili bilgim olduğundan dolayı bilgimi paylaşmak istemiş ve bu sebeple açıklama mesajı yazmıştım. Yanlış anlaşılmaya sebep olduysam özür dilerim.gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-03-2014, 01:41:52Üyeliği durdurulduHacı yarın halille bi telefonlaşayım da sonrasında sana alo diyecem bu konu ile alakalı okElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle