İlk ay alınan kurulum ücretinide unutmamak lazım, 1-2 ay kullanıp bırakacak biri için zarar olur ama uzun süre kullanacaklar için yine bir şekilde kurulum parası ilerleyen ayarlarda kendini amorti ediyor. Kurulum ücreti haricinde fiyatlar halen uygun, kdv yi zaten iptal ettirebiliyorsunuz diğer ay.