Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk ay alınan kurulum ücretinide unutmamak lazım, 1-2 ay kullanıp bırakacak biri için zarar olur ama uzun süre kullanacaklar için yine bir şekilde kurulum parası ilerleyen ayarlarda kendini amorti ediyor. Kurulum ücreti haricinde fiyatlar halen uygun, kdv yi zaten iptal ettirebiliyorsunuz diğer ay.
Hacı yarın halille bi telefonlaşayım da sonrasında sana alo diyecem bu konu ile alakalı ok