gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 yıl öncesine kadar OVH sitesindeki Liste fiyatlardan satılıyordu , 1 yıl boyunca Ovh makina kullandım. ( firma o fiyatlardan kdv indirimi alıyordu ) OVH stokları bitince fiyatlar arttı , elde kalan makinalarda karaborsa oldu.

Neyse ben bişey demiyorum kızmanıza gerek yok , konu sahibi gibi bende Fransa sunucu aramaktayım. Normal fiyatlarda.
Sanırım mesajım kızdığım gibi algılanmış. Kesinlikle öyle bir durum yok. Sadece açıklama yapmıştım. OVH'tan sunucu satışı yapmadığımız için teklif durumum da yok zaten. Az-çok konuyla ilgili bilgim olduğundan dolayı bilgimi paylaşmak istemiş ve bu sebeple açıklama mesajı yazmıştım. Yanlış anlaşılmaya sebep olduysam özür dilerim.